ACBA ON-LINE
Անհատներ
Բիզնես
Ֆերմերներ
Հաճախորդների իրավունքները
Հարգելի հաճախորդ, Դուք կարող եք Ձեր բողոք-պահանջները ներկայացնել զանգահարելով (374 10) 31 88 78 հեռախոսահամարով, կամ ուղարկել acba@acba.am, marketing@acba.am էլեկտրոնային հասցեներով, ինչպես նաև ուղարկել «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ, ք. Երևան, 0002, Արամի 82-84 հասցեով:

Ցանկացած անձ իրավունք ունի գրավոր դիմումը ներկայացնելուց երեք բանկային օրվա ընթացքում ստանալ «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ի վերաբերյալ «Բանկերի և բանկային գործունեության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 20-րդ հոդվածի 3-րդ մասով, 43-րդ հոդվածի 2-րդ մասով սահմանված տեղեկատվության պատճենները:

  • Տեղեկատվությունը սովորական փոստային առաքման դեպքում (մինչև 150 գրամ) - 1,000 ՀՀ դրամ (ներառյալ ԱԱՀ-ը),

  • Թղթային առձեռն տրամադրման և էլեկտրոնային առաքման դեպքում - անվճար:


Գրավոր դիմումը կարող է ներկայացվել հետևյալ ձևերով. առձեռն` բանկի գլխամասային գրասենյակում, ցանկացած մասնաճյուղում կամ ներկայացուցչությունում, էլեկտրոնային հասցեով` acba@acba.am, կամ փոստով` «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ, ք. Երևան, 0002, Արամի 82-84 հասցեով:


Հարգելի հաճախորդ, տեղեկացնում ենք Ձեզ, որ Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել դատարանի, ինչպես նաև Ֆինանսական Համակարգի Հաշտարարի կողմից: Դատարան դիմելու դեպքում Ձեր և «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ միջև առաջացած վեճը լուծվում է դատարանի կողմից: Դուք կարող եք դիմել դատարան բողոքի քննության ցանկացած փուլում. Դատարանի որոշումը չի կարող վերանայվել Ֆինանսական Համակարգի Հաշտարարի կողմից: Ֆինանսական Համակարգի Հաշտարարին դիմնելու դեպքում Ձեր և «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ միջև առաջացած վեճը լուծվում է Հաշտարարի կողմից ՀՀ «Ֆինանսական Համակարգի Հաշտարարի» մասին օրենքի համաձայն: Ֆինանսական Համակարգի Հաշտարարի ծառայություննրն անվճար են:

Բանկում գործում է թեժ գծի ծառայություն` 010 31 88 78:

Տեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին:
Էջը թարմացվել է՝ 10.05.2017 19:14