Շուրջօրյա սպասարկում
010 31 88 88
Քարտերի շուրջօրյա սպասարկում
010 31 88 99
American Express քարտերի շուրջօրյա սպասարկում
010 31 99 99
acba digital
Կապ մեզ հետ
Անհատներ
Բիզնես
Ֆերմերներ
Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ Վարդենիս մ/ճ

Աշխատանքային պարտականություններ

  1. Իրականացնել կանխիկ և անկանխիկ գործարքները` բացել և փակել ընթացիկ հաշիվ­նե­րը, ձևակերպել և դադարեցնել ավանդները, կատարել տեղային, մասնա­ճյու­ղային և մի­ջազ­­գային փոխանցումներ, ձևակերպել և տրամադրել վարկի/վարկային գծի գումարը, կա­տա­րել կանխիկ դրամի ելքերը և մուտքերը, կատարել արտարժույթի փոխանակումը,  ակ­տի­վացնել հեռահար բանկինգի ծառայությունը, կազմել և տրամադրել տեղեկանքները, պատ­րաստել լիազորագրերը և այլն,
  2. հաճախորդներին ուղղորդել հեռահար սպասարկման ուղիներ, ուսուցանել հաճախորդ­նե­րին հեռահար և թվային սպասար­կ­ման ուղիներով գործարքներ կատարելու նպատակով,
  3. ընդունել քարտերի դիմումները, իրականացնել քարտերի պատվիրումը և տրամադրումը,
  4. հավաքել, կազմել և ստուգել գործառնական օրվա գործի փաստաթղթերը,
  5. ուղղորդել հաճախորդին համապատասխան մաս­նագետի մոտ վաճառքի պո­տեն­ցիալի առ­կա­յության դեպքում,
  6. իրականացնել հաճախորդի նույնականացումը (KYC), հավաքագրել և ստուգել անհրաժեշտ փաս­տաթղթերը, իրականացնել հաճախորդի տվյալների մուտքագրումը համապատաս­խան ծրագիր,  ապահովել հաճախորդի կողմից փաստաթղթերի պատ­­շաճ ստորագրումը և թար­­­մաց­նել ժա­մա­նակին,
  7. հաճախորդների վերաբերյալ նոր տեղեկատվության ի հայտ գալու դեպքում իրականացնել տվյալների գրանցում/թարմացում,
  8. համապատասխան համակարգերում մուտքագրել նոր պոտենցիալ հաճախորդներ, ձևա­վո­­րել և կատարել վաճառքին/սպասարկմանն ուղղված առաջադրանքներ,
  9. տրամադրել արագ և որակյալ խորհրդատվություն և սպասարկման ստարդարտներին հա­մա­պատասխան իրականացնել պատշաճ և որակյալ սպասար­կում` ապահովելով հաճա­խորդ­­ների բավարարվածության բարձր մակարդակ,
  10. ապահովել հաճախորդին տրամադրված տեղեկատվության մատչելիությունը և թափան­ցի­կու­թյունը,
  11. ժամանակին և պատշաճ ձևով արձագանքել հաճախորդի կողմից բանավոր հայտնած բո­ղոք-դժգոհություններին և/կամ առաջարկություններին։

Անհրաժեշտ հմտություններ. 

  • Բարձրագույն կրթություն (ցանկալի է տնտեսագիտության կամ հարակից ոլորտներում),
  • Աշխատանքային փորձը ֆինանսաբանկային ոլորտում կդիտվի որպես առավելություն,
  • Հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ իմացություն,
  • Հաճախորդակենտրոն մոտեցում,
  • Արդյունավետ վաճառքի հմտությունների և տեխնիկաների տիրապետում,
  • Ներազդման և բանակցություններ վարելու գերազանց հմտություններ,
  • Թիմում աշխատելու և համագործակցելու հակվածություն,
  • Ճկունություն և արագ կողմնորոշվելու ունակություն։

Արտոնություններ.

  • Առողջության ապահովագրություն, այդ թվում նաև կյանքի և կրիտիկական հիվանդություններից ապահովագրություն,
  • Աշխատավարձի տարեկան վերանայումներ և կատարողականի հիման վրա տրամադրվող պարգևատրումներ,
  • Տոնական, նախատոնական պարգևատրումներ,
  • Արձակուրդային հատկացումներ,
  • Տարեկան տրամադրվող սոցիալական փաթեթ,
  • Միանվագ գումարի տրամադրում աշխատակիցների ամուսնության դեպքում,
  • Աշխատակիցների երեխայի/երեխաների ծննդյան կապակցությամբ միանվագ գումարի տրամադրում,
  • Երեխայի/երեխաների առաջին դասարան գնալու կապակցությամբ միանվագ գումարի հատկացում,
  • Հավասար հիմունքներով աշխատանքային հարաբերությունների ապահովում,
  • Արտաքին և ներքին դասընթացների մասնակցություն՝ փորձի փոխանակման և նոր հմտություններ յուրացնելու նպատակով, դասընթացների որակավորումների վճարների լրիվ կամ մասնակի փոխհատուցում։

Հայտարարության վերջնաժամկետն է 15.06.25թ.։ Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն պահանջվող չափանիշներին համապատասխանող թեկնածուները:

Անուն *
Ազգանուն *
Բջջային հեռ. *
Էլ. հասցե *
Մարզ *
Դիմում *
13MB
Կայքի որևէ տեղեկության վերաբերյալ տարբեր լեզուներում անհամապատասխանություն, ինչպես նաև օտար լեզվով տեքստերում ոչ ամբողջական նյութ տեսնելու դեպքում խնդրում ենք առաջնորդվել հայերեն տարբերակով։ Էջը թարմացվել է 21.05.2025 09:42