Շուրջօրյա սպասարկում
010 31 88 88
Քարտերի շուրջօրյա սպասարկում
010 31 88 99
American Express քարտերի շուրջօրյա սպասարկում
010 31 99 99
acba digital
Կապ մեզ հետ
Անհատներ
Բիզնես
Ֆերմերներ
Կորպորատիվ հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման բաժնի մասնագետ

Հասցե՝ Վազգեն Սարգսյան 10

Աշխատանքային ժամերը՝ 09։00-17։30

  

Աշխատանքային պարտականություններ

  • ձևավորել և պահպանել ամուր հարաբերություններ կորպորատիվ հաճախորդների հետ՝ բացահայտելով նրանց ֆինանսական կարիքները,
  • ըստ անհրաժեշտության հաճախորդներին տրամադրել խորհրդատվություն, առա­ջար­կել համապատասխան պրո­դուկտ­ներ ու ծառայություններ,
  • հանդես գալ կցված հաճախորդների հիմնական կոնտակտային անձը, պարբերաբար կապ հաստատել նրանց հետ զանգերի, միջոցառումների և հանդիպումների միջոցով,
  • կառավարել հաճախորդների բողոքները, արձագանքել հաճախորդների առաջար­կ­նե­­րին և հարցումներին,
  • պարբերաբար իրականացնել շուկայի ուսումնասիրություն և ներգրավել նոր հաճախորդներ,
  • բարձրացնել մեկ հաճախորդի գծով բանկային ծառայությունների/պրոդուկտների օգտա­գործ­ման մակարդակը` խաչաձև և վերադիր վաճառք իրականացնելու միջոցով,
  • հան­դես գալ առկա և նոր հաճա­խորդ­նե­­րին նպատակային վաճառքների և բարձրակարգ սպա­սարկման առաջարկներով,
  • իրականացնել հաճախորդների տվյալների կառավարումը, թարմացումը,
  • հանդես գալ նոր առաջարկներով, բանկային պրոդուկտների, ներքին իրավական ակ­­տերի և Բանկի գործունեության բարելավման կատարելագործման ուղղությամբ,
  • ապահովել մասնաճյուղերի հետ ինտեսիվ և պրոակտիվ հաղորդակցություն,
  • հետևել և մասնաճյուղերի միջոցով ապահովել կորպորատիվ հաճախորդների գերազանց սպասարկում,
  • ընդունել վարկերի, վարկային գծերի դիմումները, ներկայացնել վարկային կոմիտե, համապատասխան ստորաբաժանմանը:

Անհրաժեշտ հմտություններ. 

  • Ավելի քան  5 տարվա աշխատանքային փորձ բանկային համակարգում (կորպորատիվ բիզնեսում աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելութուն),
  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Հայերեն լեզվի գերազանց իմացություն,
  • Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների լավ իմացություն,
  • Ներկայացման հմտություն,
  • Հաղորդակցման և բանակցություններ վարելու հմտություն­ներ,
  • Վաճառքի հմտություններ,
  • Վերլուծական մտածողություն, բիզնեսի վարկունակության վերլուծության գերազանց հմտություններ,
  • Վարկային, ավանդային, առևտրի ֆինանսավորման, վճարային և բանկային այլ պրոդուկտների մասին լիարժեք տեղեկացվածություն,
  • Բանկային օրենսդրության իմացություն,
  • Ճկուն մտածողություն և լուծումներ առաջարկելու հմտություն,
  • Միաժամանակ տարբեր և բազմաթիվ հարցումների, գործընթացների կառավարման հմտություն,
  • Ժամանակի կառավարման հմտություն,
  • Պատասխանատվության բարձր զգացում։

Արտոնություններ

  • Առողջության ապահովագրություն, այդ թվում նաև կյանքի և կրիտիկական հիվանդություններից ապահովագրություն,
  • Աշխատավարձի տարեկան վերանայումներ և կատարողականի հիման վրա տրամադրվող պարգևատրումներ,
  • Տոնական, նախատոնական պարգևատրումներ,
  • Արձակուրդային հատկացումներ,
  • Տարեկան տրամադրվող սոցիալական փաթեթ,
  • Միանվագ գումարի տրամադրում աշխատակիցների ամուսնության դեպքում,
  • Աշխատակիցների երեխայի/երեխաների ծննդյան կապակցությամբ միանվագ գումարի տրամադրում,
  • Երեխայի/երեխաների առաջին դասարան գնալու կապակցությամբ միանվագ գումարի հատկացում,
  • Հավասար հիմունքներով աշխատանքային հարաբերությունների ապահովում:

 

Հայտարարության վերջնաժամկետն է  08.08.25թ.։ Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն պահանջվող չափանիշներին համապատասխանող թեկնածուները:

Անուն *
Ազգանուն *
Բջջային հեռ. *
Էլ. հասցե *
Մարզ *
Դիմում *
13MB
Կայքի որևէ տեղեկության վերաբերյալ տարբեր լեզուներում անհամապատասխանություն, ինչպես նաև օտար լեզվով տեքստերում ոչ ամբողջական նյութ տեսնելու դեպքում խնդրում ենք առաջնորդվել հայերեն տարբերակով։ Էջը թարմացվել է 11.07.2025 11:10