ACBA ON-LINE
ԿԱՊ ՄԵԶ ՀԵՏ
Անհատներ
Բիզնես
Ֆերմերներ
Հաճախորդի փորձի ուսումնասիրման բաժնի մասնագետ

Աշխատավայրը՝ Բանկի Կենտրոնական Գրասենյակ Երևան, Արամի 82-84

Աշխատանքային ժամեր՝ 09:00 - 18:00


Աշխատանքի
նկարագրություն

  • Հաճախորդի բավարարվածության մակարդակի գնահատում
  • Մասնաճյուղերից ստացվող հաճախորդների առաջարկությունների և դիտողությունների գնահատման թերթիկների վերլուծում, դրանց հիման վրա առկա խնդիրների բացահայտում և լուծումների առաջարկում
  • Տարբեր ուղիներով հաճախորդներից ստացված առաջարկությունների, դիտողությունների և բողոքների վերաբերյալ հաշվետվությունների կազմում
  • Մասնաճյուղերում տեղադրված հերթերի կառավարման համակարգերի անխափան սպասարկման կոորդինացում
  • Մասնաճյուղերից ստացվող սպասարկման որակի գնահատումների վերլուծության իրականացում

 

 

Պահանջվող հմտություններ

  • Բարձրագույն կրթություն բիզնեսի կառավարման, տնտեսագիտական կամ մարքեթինգի ոլորտում
  • Հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն
  • Համակարգչային ծրագրերի իմացություն (Word, Excel, PowerPoint)
  • Վերլուծական հմտություններ
  • Կոնֆլիկտային իրավիճակներում կողմնորոշվելու հմտություն
  • Թիմային աշխատանքի ունակություններ
  • Ստեղծագործ մտածելակերպ
  • Աշխատանքային փորձ ցանկալի է, բայց ոչ պարտադիր 

 

Դիմումի ընթացակարգ

Վերոնշյալ պահանջներին համապատասխանող և մրցույթին մասնակցել ցանկացող թեկնածուներին խնդրում ենք բեռնել «Աշխատանքի ընդունվել ցանկացողների համար դիմումի ձևը» լրացնել և ուղարկել այն job@acba.am էլեկտրոնային հասցեին՝ նամակի թեմա (subject) դաշտում՝ նշելով «Հաճախորդի փորձի ուսումնասիրման բաժնի մասնագետ»:

Տեղեկացնում ենք, որ թերի և ոչ պատշաճ կերպով լրացված դիմումի ձևը, ինչպես նաև այլ կազմակերպությունների կամ այլ ֆորմատով լրացված դիմումի ձևերը, ռեզյումեները և ինքնակենսագրականները չեն ընդունվի և ընթացք չի տրվի:

 

Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետ՝ 12.02.2019թ.

Տեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին:
Էջը թարմացվել է՝ 01.02.2019 10:20